Το μέλλον βρίσκεται στην Ηθική Τεχνολογία

Η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση είναι εδώ και η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον. Πως όμως θα προχωρήσουμε ως ανθρωπότητα όταν και στις τρεις προηγούμενες βιομηχανικές επαναστάσεις είχαμε έλλειψη ηθικής (τρανό παράδειγμα οι ατομικές βόμβες). Πως θα καλυφτεί αυτό το μεγάλο ηθικό κενό για να αποφύγουμε την ασύδοτη χρήση της τεχνολογίας αλλά και να μη μετατρέψουμε τους ανθρώπους σε «σκλάβους» των μηχανών;

Τι είναι όμως Ηθική Τεχνολογία; Είναι η καλή χρήση της τεχνολογίας. Αυτή που βελτιώνει την ευζωία του ανθρώπου, σωματικά, πνευματικά, ψυχικά και ηθικά. Η Ηθική Τεχνολογία βοηθάει τους ανθρώπους να είναι πιο υγιείς, με καλύτερη μόρφωση, με αγάπη στον Θεό και τον άνθρωπο και με περισσότερες ηθικές λήψεις αποφάσεων.

Εβδομήντα χρόνια από την κυκλοφορία του τότε προφητικού βιβλίου «1984» του Τζορτζ Όργουελ, παρουσιάζοντας έναν -όχι και τόσο πλέον- μακρινό δυστοπικό κόσμο, και οι ειδικοί ξεχωρίζουν τρεις βασικούς παράγοντες που θα αλλάξουν άρδην τους κανόνες του παιχνιδιού: Ρομπότ και Τεχνητή Νοημοσύνη, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και η χαρτογράφηση του ανθρώπινου γονιδιώματος.

Η ευρεία χρήση των μηχανών και η αυτοματοποίηση θα μπορούσαν να μεταμορφώσουν τις σύγχρονες κοινωνίες σε παράδεισο – αλλά και σε κόλαση.

Αυτό που πραγματικά πρέπει να αποκομίσουμε από τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης είναι η αύξηση της παραγωγικότητας και η καλύτερη ποιότητα ζωής για κάθε άνθρωπο σε αυτόν τον πλανήτη. Στην ουσία όμως αυτό που δρομολογείται την επόμενη δεκαετία είναι η απώλεια εκατομμυρίων θέσεων εργασίας και η φτωχοποίηση.

Παρόλο που έχουμε όλα τα τεχνολογικά μέσα να σιτίσουμε κάθε παιδί και ενήλικα, να τους προσφέρουμε νοσοκομειακή περίθαλψη, ασφάλεια, εργασία για τους ενήλικες μόνο και όχι την εργασιακή εκμετάλλευση των παιδιών στις τρίτες χώρες, μόρφωση και ένα ευοίωνο μέλλον, παρατηρούμε ακριβώς το αντίθετο.

Τα παιδιά του σήμερα, δηλαδή οι αυριανοί πολίτες που θα ζήσουν σε ένα ακόμη περισσότερο ψηφιακό κόσμο, πρέπει να γαλουχηθούν με τις θεμελιώδεις αξίες του ανθρωπισμού, της αγάπης, της δικαιοσύνης, του σεβασμού, της ολιγάρκειας και της ελευθερίας. Αυτό θα αποτρέψει τους επιστήμονες στο άμεσο μέλλον να εκμεταλλευτούν τη χρήση της τεχνολογικής ανάπτυξης στο βωμό τους κέρδους και της εξουσίας.

Μεγάλο το στοίχημα για την ανθρωπότητα είναι να προχωρήσουμε μπροστά με απαραίτητη θωράκιση της πνευματικής μας αντίστασης. Ας ενεργοποιήσουμε, λοιπόν, το καμπανάκι της ηθικής για να μας υπενθυμίζει ότι πάνω απ’ όλα είμαστε άνθρωποι και όχι άψυχα ανθρωποειδή.

Από άρθρο μου στο @ermionidamagazine Τευχος 9, Ιούνιος 2021, Σοφία Στοΐδου

Advertisement

Πως μπορώ να στηρίξω τις μικρές επιχειρήσεις χωρίς χρήματα;

Όπως είναι σε όλους γνωστό, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της οικονομίας μας. Είναι τα μαγαζιά της γειτονιάς μας, η επιχείρηση ενός συγγενή ή φίλου μας όπου στην Ελλάδα είναι συνήθως οικογενειακές. Όλοι θέλουμε να τις στηρίξουμε αλλά δε ξέρουμε τον τρόπο.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν τη δυνατότητα ενός οργανωμένου τμήματος μάρκετινγκ. Ακόμη και αν απευθυνθούν σε κάποιον επαγγελματία να τους βοηθήσει ώστε να προβάλλουν και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους το πιθανότερο είναι να μην μπορούν να στηρίξουν οικονομικά μια τέτοια ενέργεια. Ένα παραπάνω τον τελευταίο χρόνο όπου έχει μειωθεί ο τζίρος τους λόγω των μέτρων για τον covid19.

Σε αυτό το σημείο ερχόμαστε όλοι εμείς που ως απλοί χρήστες του ίντερνετ (Google) και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram κ.α.), με απλές ενέργειες και χωρίς χρήματα για διαφήμιση μπορούμε να προβάλλουμε τις επιχειρήσεις αυτές σε άλλους χρήστες και να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα τους. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε:

1). Στην αναζήτηση της Google, μπορείτε να γράψετε μια καλή κριτική για την επιχείρηση όπου θα τη δουν πολλοί χρήστες οι οποίοι θα αναζητούν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες.

2). Στο Social Media, πρέπει αρχικά να πατήσουμε στο Facebook »Μου αρέσει / Like», ΄στη σελίδα της εκάστοτε επιχείρησης και στο Instagram »Ακολούθησε / Follow’ στο λογαριασμό της.

3). Πιο συγκεκριμένα στο Facebook, μπορούμε να εκτός από τα πιο συνηθισμένα, »Μου αρέσει, »Κοινοποιήστε» κλπ, είναι σημαντικό να στέλνουμε μηνύματα και emojis στις ιστορίες, να αναφέρουμε το όνομα ενός φίλου στις δημοσιεύσεις έτσι ώστε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρων και άλλων χρηστών. Επίσης, είναι εξίσου σημαντικό να γράψουμε μια καλή κριτική ή εμπειρία στην επαγγελματική σελίδα μιας επιχείρησης.

Το μυστικό για να προβληθεί μια σελίδα σε πολλούς χρήστες, όπως πάντα χωρίς κόστος φυσικά, ειναι να δημοσιεύσουμε κάποιες πολύ όμορφες δημοσιεύσεις προϊόντων ή υπηρεσιών τους σε ομάδες με χιλιάδες μέλη.

4). Οσον αφορά το Instagram, μπορούμε να βοηθήσουμε πολύ στην προβολή της επιχείρησης εάν κάνουμε «κοινοποίηση» πατώντας στο κουμπί κάτω αριστερά από δημοσιεύσεις, έτσι ώστε να προστεθεί στην ιστορία σας και να τη δουν οι «ακόλουθοί» σας, προτρέποντάς τους να »ακολουθήσουν/follow». Tέλος, μπορείτε να φωτογραφηθείτε με προϊόντα / ή να κάνετε βίντεο που προβάλλουν υπηρεσίες μιας επιχείρησης, να κάνετε δημοσίευση και ιστορία, γράφοντας θετικά σχόλια και τα οφέλη που είχατε χρησιμοποιώντας τα συγκεκριμένα προϊόντα / υπηρεσίες. Φυσικά, επιβάλλεται, να αναφέρετε, «tag» ,το όνομα της επιχείρησης σε κάθε σας κοινοποίηση.

Η επανάληψη όλων των παραπάνω ενεργειών είναι σημαντική οπότε από εδώ και πέρα το μότο μας θα είναι like-share-repeat.

Από τη στήλη μου «Social» U στο ER Magazine | Μάρτιος 2021

Τι είναι το «Digital Marketing – Ψηφιακό Μάρκετινγκ» και ποια τα οφέλη για κάθε επιχείρηση που συνεργάζεται με ένα Digital Marketing Agency για την ψηφιακή προώθηση και προβολή της;

Έχεις επιχείρηση και θέλεις να την προβάλεις, με στόχο να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και το διαδίκτυο; Τότε η ψηφιοποίηση και η χρήση του ψηφιακού είναι μονόδρομος. Και για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, με τον όρο ψηφιακό μάρκετινγκ εννοούμε κάθε ενέργεια που κάνει μια επιχείρηση για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών και την αύξηση του πελατολογίου μέσα από το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα εργαλεία.

Ενώ ως τώρα οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν τους παραδοσιακούς τρόπους μάρκετινγκ, (έντυπη διαφήμιση, προβολή σε περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση κλπ), πλέον έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου για να πετύχουν τους διαφημιστικούς τους στόχους.

Τα τελευταία χρόνια, ιδίως, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο (online tools) για την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών, γίνονται όλο και πιο εξειδικευμένα, περίπλοκα και γύρω τους έχει εξελιχθεί ολόκληρη επιστήμη. Αυτό σημαίνει, πως για να έχει μια επιχείρηση μια ολοκληρωμένη παρουσία, προβολή και προώθηση στο διαδίκτυο χρειάζεται μια ομάδα από εξειδικευμένους επαγγελματίες στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Σκεφτείτε  την ομάδα του ψηφιακού μάρκετινγκ ως μια  συμφωνική ορχήστρα, όπου κάθε μέλος παίζει το δικό του μουσικό όργανο, έτσι ώστε να βγει η τελική μουσική σύνθεση με ένα άρτιο αποτέλεσμα, με τον ίδιο τρόπο κάθε ένας αναλαμβάνει το δικό του ρόλο έτσι ώστε να επιτευχθεί μια αποτελεσματική προβολή, προώθηση και παρουσίαση της εταιρείας στο διαδίκτυο.

Ας δούμε παρακάτω ποιες ενέργειες περιλαμβάνει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ:

1). Social Media Marketing / Ads

Όλοι γνωρίζουμε πλέον πως οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετές ώρες την ημέρα σε αυτά κυρίως για ψυχαγωγία και επικοινωνία αλλά και για αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό κάθε επιχείρηση χρειάζεται να έχει μια καθημερινή προώθηση (Χορηγούμενες διαφημίσεις) και προβολή σε ένα ή περισσότερα social media(πχ Facebook, Instagram ). Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών που στοχεύει με τελικό σκοπό να επιτύχει την πώληση μέσα από την ιστοσελίδα ή το eshop της.

2). Google Ads Marketing

Google Ads ονομάζουμε τη δημιουργία  διαφημίσεων μίας επιχείρησης μέσω της Google με σκοπό να αυξήσει τη διαδικτυακή της παρουσία, το πελατολόγιο αλλά και τις πωλήσεις της. Η επιτυχία περνάει μέσα από μία πολύπλοκη διαδικασία ρύθμισης της κάθε διαφήμισης στη Google, έτσι ώστε να συμβαδίζει με τους κανόνες του αλγόριθμου της πλατφόρμας, έτσι ώστε να μας κατατάξει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των εκάστοτε λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιήθηκαν στην αναζήτηση του χρήστη.

3). Email, SMS & Viber Marketing

Η προσέλκυση υποψήφιων πελατών και οι πωλήσεις μπορούν να επιτευχθούν με μία σειρά ενεργειών με τη χρήση email ή μηνυμάτων SMS. Στην πρώτη περίπτωση μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να στέλνει μαζικά ενημερωτικά email σε ήδη υπάρχοντες πελάτες έτσι ώστε να επιτύχουν επαναλαμβανόμενη πώληση.  Διαφορετικά  μέσω ειδικής καμπάνιας μπορούν να λάβουν νέα email υποψήφιων πελατών έτσι ώστε να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Κάτι ανάλογο γίνεται και μέσω SMS, μόνο που εδώ στέλνουμε μόνο ένα μικρό κείμενο και όχι εικόνες και βίντεο όπως στο email. Στο Viber η προώθηση γίνεται πάλι μέσω κινητού (και υπολογιστή) μόνο που υπάρχει η δυνατότητα αποστολής εικόνων και βίντεο.

4). Content Marketing

Κάθε ενέργεια του Digital Marketing που χρησιμοποιεί στοιχεία περιεχομένου (όπως εικόνες, blog, βίντεο κ.α.) για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, του eshop σου αλλά και της αναγνωρισιμότητας του brand σου ονομάζουμε Content Marketing.

5). S.E.O

Search Engine Optimization (SEO- Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης) ή αλλιώς πως θα κάνουμε την πλατφόρμα της Google να μας «αγαπήσει» και να μας κατατάξει στις πρώτες θέσεις αναζήτησης χωρίς να πληρώσουμε. Εδώ αναφερόμαστε σε μια ολόκληρη επιστήμη που περιλαμβάνει όλες τις παραπάνω ενέργειες του Ψηφιακού Μάρκετινγκ αλλά και πολύ περισσότερες (που χρειάζεται νέο άρθρο για να αναλύσουμε) έτσι ώστε να είμαστε στην κορυφή κάθε αναζήτησης. Το SEO είναι μια πολύ δύσκολη, χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία που απαιτεί εξειδικευμένους επαγγελματίες για να επιτύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

6). Ιστοσελίδα / Eshop

Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα παραπάνω είναι η ύπαρξη εταιρικής ιστοσελίδας ή eshop έτσι ώστε κάθε ενέργεια του Digital Marketing να διοχετεύει υποψήφιους πελάτες σε αυτό και από εκεί μέσα να επιτυγχάνονται οι πολυπόθητες πωλήσεις.

Το Digital Marketing είναι μια επένδυση για κάθε επιχείρηση και όσο νωρίτερα καθιερώσει ολοκληρωμένη στρατηγική σε αυτό τόσο το συντομότερο θα δει τους πελάτες και τις πωλήσεις να αυξάνονται.

Από τη στήλη μου «Social» U στο ER Magazine | Photos: Freepik.com

Τι είναι το «Digital Marketing – Ψηφιακό Μάρκετινγκ» και γιατί πρέπει κάθε επιχείρηση να προσλάβει ένα Digital Marketing Agency για την ψηφιακή προώθηση και προβολή της;

Έχεις επιχείρηση και θέλεις να την προβάλεις, με στόχο να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και το διαδίκτυο; Τότε η ψηφιοποίηση και η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι μονόδρομος. Και για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, με τον όρο ψηφιακό μάρκετινγκ εννοούμε κάθε ενέργεια που κάνει μια επιχείρηση για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών και την αύξηση του πελατολογίου μέσα από το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα εργαλεία.

Ενώ ως τώρα οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν τους παραδοσιακούς τρόπους μάρκετινγκ, (έντυπη διαφήμιση, προβολή σε περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση κλπ), πλέον έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου για να πετύχουν τους διαφημιστικούς τους στόχους.

Τα τελευταία χρόνια, ιδίως, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο (online tools) για την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών, γίνονται όλο και πιο εξειδικευμένα, περίπλοκα και γύρω τους έχει εξελιχθεί ολόκληρη επιστήμη. Αυτό σημαίνει, πως για να έχει μια επιχείρηση μια ολοκληρωμένη παρουσία, προβολή και προώθηση στο διαδίκτυο χρειάζεται μια ομάδα από εξειδικευμένους επαγγελματίες στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Σκεφτείτε  την ομάδα του ψηφιακού μάρκετινγκ ως μια  συμφωνική ορχήστρα, όπου κάθε μέλος παίζει το δικό του μουσικό όργανο, έτσι ώστε να βγει η τελική μουσική σύνθεση με ένα άρτιο αποτέλεσμα, με τον ίδιο τρόπο κάθε ένας αναλαμβάνει το δικό του ρόλο έτσι ώστε να επιτευχθεί μια αποτελεσματική προβολή, προώθηση και παρουσίαση της εταιρείας στο διαδίκτυο.

Ας δούμε παρακάτω ποιες ενέργειες περιλαμβάνει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ:

1). Social Media Marketing / Ads

Όλοι γνωρίζουμε πλέον πως οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετές ώρες την ημέρα σε αυτά κυρίως για ψυχαγωγία και επικοινωνία αλλά και για αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό κάθε επιχείρηση χρειάζεται να έχει μια καθημερινή προώθηση (Χορηγούμενες διαφημίσεις) και προβολή σε ένα ή περισσότερα social media(πχ Facebook, Instagram ). Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών που στοχεύει με τελικό σκοπό να επιτύχει την πώληση μέσα από την ιστοσελίδα ή το eshop της.

2). Google Ads Marketing

Google Ads ονομάζουμε τη δημιουργία  διαφημίσεων μίας επιχείρησης μέσω της Google με σκοπό να αυξήσει τη διαδικτυακή της παρουσία, το πελατολόγιο αλλά και τις πωλήσεις της. Η επιτυχία περνάει μέσα από μία πολύπλοκη διαδικασία ρύθμισης της κάθε διαφήμισης στη Google, έτσι ώστε να συμβαδίζει με τους κανόνες του αλγόριθμου της πλατφόρμας, έτσι ώστε να μας κατατάξει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των εκάστοτε λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιήθηκαν στην αναζήτηση του χρήστη.

3). Email, SMS & Viber Marketing

Η προσέλκυση υποψήφιων πελατών και οι πωλήσεις μπορούν να επιτευχθούν με μία σειρά ενεργειών με τη χρήση email ή μηνυμάτων SMS. Στην πρώτη περίπτωση μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να στέλνει μαζικά ενημερωτικά email σε ήδη υπάρχοντες πελάτες έτσι ώστε να επιτύχουν επαναλαμβανόμενη πώληση.  Διαφορετικά  μέσω ειδικής καμπάνιας μπορούν να λάβουν νέα email υποψήφιων πελατών έτσι ώστε να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Κάτι ανάλογο γίνεται και μέσω SMS, μόνο που εδώ στέλνουμε μόνο ένα μικρό κείμενο και όχι εικόνες και βίντεο όπως στο email. Στο Viber η προώθηση γίνεται πάλι μέσω κινητού (και υπολογιστή) μόνο που υπάρχει η δυνατότητα αποστολής εικόνων και βίντεο.

4). Content Marketing

Κάθε ενέργεια του Digital Marketing που χρησιμοποιεί στοιχεία περιεχομένου (όπως εικόνες, blog, βίντεο κ.α.) για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, του eshop σου αλλά και της αναγνωρισιμότητας του brand σου ονομάζουμε Content Marketing.

5). S.E.O

Search Engine Optimization (SEO- Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης) ή αλλιώς πως θα κάνουμε την πλατφόρμα της Google να μας «αγαπήσει» και να μας κατατάξει στις πρώτες θέσεις αναζήτησης χωρίς να πληρώσουμε. Εδώ αναφερόμαστε σε μια ολόκληρη επιστήμη που περιλαμβάνει όλες τις παραπάνω ενέργειες του Ψηφιακού Μάρκετινγκ αλλά και πολύ περισσότερες (που χρειάζεται νέο άρθρο για να αναλύσουμε) έτσι ώστε να είμαστε στην κορυφή κάθε αναζήτησης. Το SEO είναι μια πολύ δύσκολη, χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία που απαιτεί εξειδικευμένους επαγγελματίες για να επιτύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

6). Ιστοσελίδα / Eshop

Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα παραπάνω είναι η ύπαρξη εταιρικής ιστοσελίδας ή eshop έτσι ώστε κάθε ενέργεια του Digital Marketing να διοχετεύει υποψήφιους πελάτες σε αυτό και από εκεί μέσα να επιτυγχάνονται οι πολυπόθητες πωλήσεις.

Το Digital Marketing είναι μια επένδυση για κάθε επιχείρηση και όσο το συντομότερο καθιερώσει ολοκληρωμένη στρατηγική σε αυτό τόσο το πιο γρήγορα θα δει τους πελάτες και τις πωλήσεις να αυξάνονται.

Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ στείλτε μου μήνυμα mydigiwingz@gmail.com

Άρθρο μας στο περιοδικό Er Mag Φεβρουάριος 2021

Θέλω να κάνω eshop. Από που να ξεκινήσω;*

Τι θα χρειαστείς για να οργανώσεις σωστά την κατασκευή του νέου σου Ε-shop;

Πήρες τη σωστή, και μεγάλη, απόφαση να κάνεις ένα βήμα παραπέρα έτσι ώστε να εξελίξεις την επιχείρησή σου, να περάσεις στην ψηφιοποίηση και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η κατασκευή του δικού σου eshop, είναι στην ουσία η δημιουργία μιας ξεχωριστής επιχείρησης, η οποία θα λειτουργεί ταυτόχρονα και συμπληρωματικά, με το κατάστημα λιανικής, ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις στην επιχείρησή σου.

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε πως εφόσον το νέο μας ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια ξεχωριστή επιχείρηση θα πρέπει να έχει και την κατάλληλη επαγγελματική αντιμετώπιση και πολύ σοβαρή οργάνωση. Για το λόγο αυτό, καλό είναι να γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε για να είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι έτσι ώστε να διασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία αλλά και την επιτυχία του νέου μας eshop.

Παρακάτω παραθέτουμε μια σειρά από επαγγελματίες με τους οποίους πρέπει να έρθεις σε επαφή και να συνάψεις συμφωνίες για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, όπου ο καθένας από τη δική του ειδικότητα και εξειδίκευση συμβάλλει στην ολοκλήρωσή του.

Α). Λογιστής θα μας ορίσει τους κωδικούς ΚΑΔ στην εφορία, θα μας ενημερώσει για άδειες που μπορεί να απαιτούνται και προϋποθέσεις έδρας – στην περίπτωση που δεν έχουμε φυσικό κατάστημα.

Β). Web Developer – είναι ο συνεργάτης μας ο οποίος  θα κατασκευάσει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και θα το φέρει στη τελική του μορφή έτσι ώστε να είναι άκρως λειτουργικό

Γ). Δικηγόρος – θα συγγράψει τα πολύ σημαντικά κείμενα των όρων και πολιτικής χρήσης του eshop, τους κανονισμούς προσωπικών δεδομένων GDPR και την πολιτική απορρήτου.

Δ). Φωτογράφος – Απαραίτητος για την επαγγελματική φωτογράφιση των προϊόντων που θα υπάρχουν προς πώληση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα

Ε). Εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) – Θα πρέπει να κλείσουμε μια καλή συμφωνία έτσι ώστε οι παραγγελίες των προϊόντων μας να πηγαίνουν γρήγορα και με ασφάλεια στους πελάτες καθώς και με χαμηλό κόστος (το κόστος μεταφοράς μπορεί να απορροφηθεί και από εμάς με την κατάλληλη εμπορική πολιτική)

ΣΤ). Τράπεζα Βασική προϋπόθεση για την άμεση και ασφαλή πληρωμή των αγορών μέσω του eshop είναι η σύνδεση του με την τράπεζα που συνεργαζόμαστε.

Ζ). Εταιρεία Ψηφιακού/Διαδικτυακού Μάρκετινγκ  Χωρίς την απαραίτητη προώθηση και προβολή των προϊόντων μας σε στοχευμένο κοινό και με τα κατάλληλα μέσα είναι πολύ δύσκολο να επιτύχει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ένας επαγγελματίας, ή μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι οι στρατηγικοί σύμβουλοι και πλέον απαραίτητοι

Η). Προμηθευτές   Εάν δεν έχουμε ήδη φυσικό κατάστημα λιανικής, ή δικά μας προϊόντα, τότε η εύρεση των κατάλληλων προμηθευτών των προϊόντων μας επιτυγχάνεται μέσα από μια εκτενή έρευνα αγοράς αλλά και επικοινωνίας με τις αντίστοιχες εταιρείες.

Εκτός των άλλων, κάποιες επιπλέον παράμετροι που πρέπει να λάβουμε υπόψη πριν την κατασκευή του eshop είναι οι εξής:

  • Τι στοχεύουμε με τη δημιουργία eshop. Για παράδειγμα αν θέλουμε μόνο να πουλήσουμε όλο το στοκ και δεν το δούμε σαν μια επιχείρηση που αναπτύσσεται και εξελίσσεται θα χάσουμε πολύ χρόνο και χρήμα αλλά και τη ουσία ύπαρξης του ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Να έχουμε ξεκαθαρίσει σε ποιους απευθύνονται τα προϊόντα μας πχ φύλο, ηλικία και λοιπά  χαρακτηριστικά των υποψήφιων πελατών μας
  • Η σωστή οργάνωση είναι πολύ σημαντική. Ένα πρόγραμμα διαχείρισης αποθήκης και πωλήσεων / πελατών είναι απαραίτητο από την αρχή δημιουργίας του eshop καθώς υπάρχει πλήρης έλεγχος των συναλλαγών, των πελατών και του στοκ
  • Το νέο μας eshop είναι σαν ένας ”ζωντανός οργανισμός”. Λειτουργεί σε 24ωρη βάση και χρειάζεται προσωπικό καταρτισμένο για να το διαχειρίζεται έτσι ώστε να επιτύχουμε την μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη μέσα από την είσοδο του σε αυτό μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς, την αποστολή των προϊόντων (μπορεί και της επιστροφής τους) και τέλος την υποστήριξη μετά την πώληση.

Ένα νέο ταξίδι αρχίζει μέσα από το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, οπότε η σωστή οργάνωση πριν από αυτό είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία του.

*Δημοσίευση στο περιοδικό ERMAG, τεύχος 4, Ιανουάριος 2021, σελ 16-17

100% Επιδότηση ΕΣΠΑ για κατασκευή eShop έως 5.000€ με το πρόγραμμα «e-λιανικό»

Έχεις επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο και θέλεις να αποκτήσεις ηλεκτρονικό κατάστημα; Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία που σου δίνει το νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ

«e-λιανικό» και διεκδίκησε έως 5,000€ για την κατασκευή του eshop, 100% επιδοτούμενο.

Σε συνεργασία με την ErgoQκορυφαία εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων – αναλαμβάνουμε τη:

° μελέτη και βιωσιμότητα ηλεκτρονικού καταστήματος

° υποβολή φακέλου

° κατασκευή Eshop

° υποστήριξη και προώθηση

———————————————

Ποιοι δικαιούνται την επιδότηση;

Οι εταιρείες που δικαιούνται να κάνουν αίτηση για την επιδότηση ΕΣΠΑ είναι, κυρίως, οι επιχειρήσεις που έκλεισαν λόγω κορωναϊού και επιθυμούν να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ποια είναι η διαδικασία;

Σύμφωνα τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, θα γίνει επιχειρηματική μελέτη, συλλογή και υποβολή φακέλου των απαραίτητων δικαιολογητικών καθώς και η αίτηση. Μόλις εγκριθεί η αίτηση, θα ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής του eshop

Τηλεφωνήστε μας στο 6986424546 (Viber / Whatsapp), στείλτε μας email mydigiwingz@gmail.com ή συμπληρώστε την ειδική φόρμα παρακάτω για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες και να κάνετε προεγγραφή στο «e-λιανικό».

Οι Υπηρεσίες μας

Mydigiwingz powered by Σοφία Στοΐδου

👉 Δημιουργία και Διαχείριση Σελίδων στα Social Media (επιχειρήσεων, δημόσιων προσώπων κλπ)
👉 Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών στα Social Media /Ads
👉 Δημιουργία και Διαχείριση GoogleMyBusiness / Google Ads
👉 Δημιουργία και Διαχείριση Ιστοσελίδων
👉 Δημιουργία, Διαχείριση και Προώθηση Eshop
👉  Email Marketing

#digitalmarketing #facebook #instagram

👉 Ζητήστε Προσφορά (πάντα προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας):
💬 m.me/mydigiwingz (Facebook Messenger) / Instagram: @mydigiwingz
📧 mydigiwingz@gmail.com
📱 6986 424546 (Viber, Whatsapp)
📌 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

Είναι Ώρα για το δικό σου e-shop!!

⏰ Tik Tok – Tik Tok – Ο χρόνος μετράει αντίστροφα ⏳

➡️ O κόσμος 🌍 μας αλλάζει και μαζί του αλλάζουν και οι καταναλωτές καθώς μένουν σπίτι 🏠 και πραγματοποιούν τις περισσότερες αγορές τους Online 💻📱

🔥 Οι επιχειρήσεις που έχουν ήδη ηλεκτρονικά καταστήματα βλέπουν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται 🚀

⚠️ Η νέα τάση των Online πωλήσεων ήρθε για να μείνει μια και καλή στην Ελληνική πραγματικότητα και οι επιχειρήσεις που θα προσαρμοστούν και θα εξελιχθούν θα είναι οι επιτυχημένες τώρα αλλά και στο μέλλον ✨

❗️Η δική σου επιχείρηση θα εξελιχθεί και θα αποκτήσει το δικό της e-shop ή θα παραμείνει με τα σημερινά δεδομένα❓

ℹ️ Στην MyDigiWingz φροντίζουμε για ένα επιτυχημένο 🏆Ηλεκτρονικό Κατάστημα το οποίο συνεχώς θα αυξάνει τις πωλήσεις σας 🛒📈

🔍 Αναλύουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σας
♟ Σχεδιάζουμε ένα Μοναδικό για την επιχείρησή σας Ηλεκτρονικό Κατάστημα
💻 Επιλέγουμε τα καταλληλότερα εργαλεία για την αύξηση των πωλήσεων του e-shop
👉…και ανοίγουμε τα φτερά 💸 σας στον κόσμο των Online Πωλήσεων

#eshop #eshopdevelopment #OnlineSales #eshopSales

👇 Ζητήστε την Προσφορά σας Τώρα (πάντα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας): 👇
……………………………………………….
💬 m.me/mydigiwingz | DM Instagram: @mydigiwingz
📧 mydigiwingz@gmail.com
📱 6986424546 (Viber)
📌 Θεσσαλονίκη (αλλά και σε όλη την Ελλάδα)